Ofte stillede spørgsmål

Får svar på de mest almindelige spørgsmål herunder. Finder du ikke svaret du leder efter, er du meget velkommen til at kontakte os.

Webshop

Er min købs -& returret gældende hvis jeg har brugt emballagen på produktet?

Ifølge loven har du 14 dages fortrydelsesret når du handler online. Du har altid ret til at pakke produktet ud og teste det på samme måde som du kan i en butik. I løbet af de 14 dage kan du uden problemer returnere varen og få pengene tilbage, såfremt varen er i samme stand som da varen blev købt. Husk dog at fremvise/vedlægge kvitteringen når du returnerer (den er sendt til dig på e-mail). Returretten har dog den undtagelse at varen ikke må være taget reelt i brug og hvis plomberingen er brudt. Dette gælder f.eks. ved køb af spraymaling, rengøringsprodukter og lign. varer. Du må gerne bryde emballagen på f.eks. bundmåtter, for at se hvordan de passer I din bil, men hvis du har benyttet måtterne vil returrent udløbe. Har du yderligere spørgsmål ang. returret og hvilke regler der gælder kan læse mere under ‘Handelsbetingelser‘.

Er den lagerstatus der vises på hjemmesiden korrekt?

Ja. Dog er nogle af produkterne på fjernlager. Tjek derfor altid leveringstiden på det pågældende produkt. Leveringstiden finder du under ‘Yderligere information’ på produktsiden.

Hvordan benytter jeg mig af returretten?

Hvis du ønsker, at benytte dig af din 14 dages retturet, skal du senest meddele os om dette 14 dage efter du har modtaget produktet.

Ved at udfylde formularen her, kan du meddele os om dit ønske. Herefter skal du tilbagelevere produktet. Dette kan gøres ved at sende det til ‘Erling Høi-Nielsen A/S, Elholm 21, 6400 Sønderborg‘ eller ved at indlevere det på samme adresse (se åbningstider).

Du skal selv afholde eventuelle fragtomkostninger og vi anbefaler på det kraftigste, at du sender produktet som en pakke med et track and trace nummer. Du har nemlig ansvaret for pakken indtil den er afleveret hos os. Derudover modtager vi ikke pakker pr. efterkrav eller uden omdeling.

Når vi har modtaget din vare gennemgår vi den og tilbagebetaler dig hurtigst muligt.

Hvordan reklamerer jeg over et produkt jeg har købt i webshoppen?

Det er altid beklageligt hvis et produkt ikke lever op til dine forventning og/eller er defekt. Derfor hører vi meget gerne fra dig hvis dette er tilfældet. Vi vil gerne bede dig om, at udfylde denne formular så vi kan løse problemet. Herefter skal du tilbagelevere produktet til os. Dette kan du gøre enten ved at sende det til ‘Erling Høi-Nielsen A/S, Elholm 21, 6400 Sønderborg’ eller ved at indlevere det på samme adresse. Det er vigtigt at du vedlægger/medbringer din kvittering. Vi anbefaler, at du sender produktet som en pakke med track and trace nummer. Det er nemlig dig der har ansvaret for pakken indtil den er indleveret hos os.

Når vi har modtaget produktet gennemgår vi det for fejl og tilbagebetaler beløbet til din konto. Ved gyldig reklamation tilbagebetaler vi også dine fragtomkostninger. Er reklamationen ikke gyldig (altså ved at produktet ikke er defekt – eller ved at du som kunde, har benyttet produktet forkert, hvilket har resulteret i en defekt) dækker vi ikke dine omkostninger og vil ikke tilbagebetale købsbeløbet. I nogle tilfælde kan der være tale om en delvis defekt og vi vil i sådanne tilfælde tilbagebetale dig et passende beløb der dækker samt dine fragtomkostninger. Læs yderligere i vores ‘Handelsbetingelser‘.

Jeg har mistet min kvittering. Hvad gør jeg?

Har du mistet din kvittering skal du skrive til os på shop@erlinghoi-nielsen.dk – du kan også benytte vores chatfunktion. Af sikkerhedsmæssige årsager sender vi kun købskvitteringer til den e-mail adresse der blev benyttet ved købet. Har du ikke længere adgang til den e-mail konto bedes du enten møde op i vores forretning på Elholm 21, 6400 Sønderborg med gyldigt ID.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Vi bestræber os altid på at levere dine varer hurtigt. Har du, mod forventning, ikke modtaget din vare skal du i første omgang henvende dig hos Post Nord. Vi sender altid med Track and Trace nummer og ved at oplyse dette kan Post Nord spore din pakke.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftigelse?

Når din ordre er gennemført ‘plukker’ vi varen på vores lager og sender den samme dag (Ved bestillinger inden kl.14.00). Har du ikke modtaget en ordrebekræftigelse er det muligvis fordi du har bestilt varen efter kl.14.00 og eller fordi varen befinder sig på et fjernlager og derfor har en længere leveringstid. På produktsiden under ‘Yderligere information’ kan du se den forventede leveringstid.

Du kan altid se, hvor langt vi er med din ordre ved at benytte ‘Find min ordre‘.