Reklamation

Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du udfylde nedenstående. Læs yderligere i vores handelsbetingelser.


Ved reklamation

Det er altid beklageligt hvis et produkt ikke lever op til dine forventning og/eller er defekt. Derfor hører vi meget gerne fra dig hvis dette er tilfældet. Vi vil gerne bede dig om, at udfylde denne formular så vi kan løse problemet. Herefter skal du tilbagelevere produktet til os. Dette kan du gøre enten ved at sende det til ‘Erling Høi-Nielsen A/S, Elholm 21, 6400 Sønderborg’ eller ved at indlevere det på samme adresse. Det er vigtigt at du vedlægger/medbringer din kvittering. Vi anbefaler, at du sender produktet som en pakke med track and trace nummer. Det er nemlig dig der har ansvaret for pakken indtil den er indleveret hos os.

Når vi har modtaget produktet gennemgår vi det for fejl og tilbagebetaler beløbet til din konto. Ved gyldig reklamation tilbagebetaler vi også dine fragtomkostninger. Er reklamationen ikke gyldig (altså ved at produktet ikke er defekt – eller ved at du som kunde, har benyttet produktet forkert, hvilket har resulteret i en defekt) dækker vi ikke dine omkostninger og vil ikke tilbagebetale købsbeløbet. I nogle tilfælde kan der være tale om en delvis defekt og vi vil i sådanne tilfælde tilbagebetale dig et passende beløb der dækker samt dine fragtomkostninger. Læs yderligere i vores ‘Handelsbetingelser‘.